perjantai 12. lokakuuta 2012

Kontaktitreeniä

Olen jonkin verran treenaillut Lokin kanssa puomin alastuloa kotona. Tarkoituksena olisi opettaa sille itsenäiset kontaktit 2 on 2 off -metodilla. Kontaktitreenit olen aloittanut namialustan avulla. Palkka on aina tullut namialustalta ja lisäksi olen vapauttanut lelulla eteenpäin. Nyt olen muutaman kerran kokeillut ilman alustaa, että Loki myös miettisi mitä se oikeastaan tekee, eikä vaan mene suoraan alustalle. Tässä videokooste tämän päivän treeneistä. Kahdesti namialustan kanssa ja kolmesti ilman.

I have had some contact training with Loki at home. The purpose is to train independent 2 on 2 off-contacts. I have started with "sweet-target". The fee has always be on the target and usually after that I have threw the ball. Now I have tried few times without target, so that he also thinks what he is doing. Here is videoclips of our training, 2 times with target and 3 times without.



Videolta huomasin, että ilman alustaa Loki kysyy minulta.  Lisäksi Loki jää hieman liian ylös. Eli siis jatkossa voisin laittaa alustan hieman kauemmas, niin jos se auttaisi.

I noticed that without target, Loki asks me what to do next. Also he stands little bit too up. Next I will try to put the target more front, if that helps.

Mutta kaiken kaikkiaan, olen aika tyytyväinen!

But I'm quite pleased!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti